Monday 11 December 2017

Veckoalternativ handels nyhetsbrev


OI Commentary. OI Strategies. OI Education. Premier Investor. Ultimate Investor. Couch Potato Trader. LEAPS Trader. Option Writers. Getting Started. Market Wrap 10 06 01 EDT 3 14 2017 Tisdag Trend Avslutad Av Jim Brown Trenden för tisdag innan ett Fed-tillkännagivande för att vara positivt avbröts idag. Nytt alternativ spelar 10 13 27 PM EDT 3 14 2017 Titta och vänta av Jim Brown Investerare flyttar till sidlinjen före huvudet storm framåt. I Play Uppdateringar och recensioner 5 40 32 PM EDT 3 14 2017 Ett annat supporttest av Jim Brown Dow och S här är en sammanfattning av kommande ekonomiska nyheter. Nytt Speluppdateringar. Anmälningsskrivare Nyhetsbrev 2 26 44 AM EDT 3 9 2017 Vilken skillnad en vecka gör av Jim Brown Förra onsdagen marknaden var stigande för att rekordhöjningar efter presidentens tal, denna onsdag har de raderat alla dessa vinster. Den främsta webbplatsen för aktiva alternativ och aktiehandlare, som ger snabbast, mest noggranna och exakta alternativanalyser i branschen. OptionsHawk är den första och bästa platsen för att ge realtidsanalys av institutionella och ovanliga optionsverksamheter. OptionsHawk tillhandahåller levande intradagoptionsanalys, så att du kan handla med smarta pengar, eftersom jag övervakar stora institutionella affärer och ovanliga optionsaktiviteter. Optionsmarknaden har konsekvent varit en ledande indikator på framtida prisrörelser i aktier som jag konsekvent har kunnat förutsäga stora lager flyttar på grund av övertagande, intäkter, tekniska raster och andra händelser som flyttar lager. Min förmåga att kombinera alternativaktivitet med många års erfarenhet inom teknisk och grundläggande analys ger mig en konkurrensfördel för att hitta explosiva handelsmöjligheter som inte kan hittas någon annanstans. Options Hawk tillhandahåller levande handelsstrategier, marknadsanalys och mer till kunder. Alternativ Hawk-produkter gör bra handelsmän eliten genom idégenerering och optimala risker för risker. SP drog tillbaka hela tiden i veckan och fyllde ett litet gap tillbaka till 20-EMA med energi en dr På de stora indexen sent i veckan Vi testade den stigande 20-dagars EMA på torsdagen på 2.354 och studsade fredag ​​efter ett starkt jobbnummer som ger oss en bra plats att handla mot OpEx den här veckan. Stigande trendstöd från valet är bara under 2,350 medan en djupare återgång skulle inriktas på februari-utbrottet på 2.300. Våra uppåtriktningsmål är detsamma som förra veckan med ett drag över 2.400 som riktar sig mot Andrew s Pitchfork-nivåen vid 2.425 och sedan har det uppmätta målet från 20120-serien på 2.450 RSI drog tillbaka från nyligen överköpta nivåer till 55 vilket är hälsosamt och MACD börjar curl back up efter en pullback OBV närmar sig nya höjder här före priset med några betydande volymstänger för att stänga veckan Sentiment Internals. Den senaste AAII Sentimentsundersökningen för veckan 3 8 visade en minskning av hausseckenet med 7 9 till 30 0, en nedgång på 3 i neutralt sentiment till 23 5 och ett stort hopp på 10 9 i bearish sentiment till 46 5 Detta är det högsta baisseffekten i AAII si NCE Februari 2016 NAAIM exponeringsindex sjönk till 87 09 och nu på dess lägsta nivå sedan november Lipper Fund Flows visade inflöden av 8 5B till aktier, den sjätte raka veckan av inflöden och 2 8B inflöden till skattepliktiga obligationer från fredag ​​s stängning , NYSE hade 72 nya 52 veckor höga jämfört med 63 nya nedgångar medan Nasdaq-förhållandet var 93 33, relativ styrka. Andelen SP 500-aktier som handlade över deras 50-dagars MA var 68 6 medan andelen över deras 200-MA var 76 20 CBOE Equity PC-förhållandet stängd vid 0 57 och Index PC-förhållande stängd vid 1 05 NYSE Cumulative AD handlade under sin 50-MA denna vecka för första gången sedan 18 november medan Summation stängdes kraftigt lägre vid 439 94 NYMO stängd vid - 61 19 efter att ha flyttat under -80 vid en punkt under veckan. Finsk FNSR svag nyligen efterföljande vinst men idag 3000 april 26 30 samtalsspridningar köps för att öppna för 1 05 till 1 10 FNSR-aktier försöker hålla 50 Fibonacci från maj lows till senaste höga på 26.Philips 66 PSX med 570 Januari 2019 80 samtal öppnar från 7 56 till 7 85 med aktier som försöker basera efter den senaste återhämtningen och följer en stabil ackumulering i juni-samtalen. Halliburton HAL återhämtar sig efter samtalet sopa in Oil Services OIH och råa studsar lite tillbaka, sålde en näringsidkare 1000 45 oktober öppnar 2 59 i svaghet. Closed Skyworks SWKS Samtal 63 i 7 27. Closed Braodcom AVGO Kalender Samtal Spridning 62 79 på 7 26. Closed General Electric GE Puts 68 på 7 26. Closed Deere DE Put Spridningar vid 132 på 7 25 16. Closed Herbalife HLF Samtal 148 55 på 7 15 16. Stängt charter CHTR Samtal 134 på 7 8 16. Closed Mead Johnson MJN Samtal sprider vid 136 på 6 30 16. Stängt Boeing BA Spridar vid 100 på 6 27 16. Stängda General Mills GIS Samtal vid 150 på 6 20 16 . Closed CarMax KMX lägger 77 8 på 6 10. Closed Gold GLD-samtal 72 2 på 6 9. Closed Conagra CAG Samtal 80 på 6 8. Stängda konstellationsmärken STZ Call Spreads 83 3 på 6 8. Closed Union Pacific UNP samtal 74 på 6 8. Closed Celgene CELG Samtalskalender Spreads 140 5 på 5 26. Closed Red Hat RHT Samtalskalender sprider vid 51 6 på 5 25. Avslutade IBM-samtal sprider vid 77 59 på 5 10.Joe Jag uppskattar ditt arbete mer och mer Med din insikt ingång under de senaste fem månaderna har mitt handelskonto vuxit snyggt. Bruce. Varje gång jämför jag Goldmans veckovisa nyhetsbrev med prestanda med dina nyhetsbrev ser ut som om du för det mesta överträffar dem, jag har aldrig sett en kille som dig - Shiv. Jag ska chime in too. Detta är överlägset den bästa servicen jag någonsin har pratat för fantastiska samtal. Tack för allt du gör - Desert Irish. Im new till din tjänst, men hittills är de idéer du churnar ut otroliga och snabba. Många nya möjligheter presenteras varje dag, bara fantastiskt. Gäst. Jag har precis prenumererat på det här sättet är den överlägset bästa servicen jag har hittat på internet - Robbie. I kom in på de WSM-samtalen förra veckan men sålde igår för 300 önskan jag höll nu THX - Andy. Stor plats och marknads täckning Du är bättre än OptionMonster och många andra som jag har slösat bort tusentals dollar på - Fahad. En annan 100 Gainer på 1 dag Jag vet inte hur du gör det, men håll dem komma - Jay. Sold EMC kräver 106 Gaim och Visa V kräver 151 Gain Great Picks Joe - Jeremy. Jag har just gjort 8400 på MCX apr 67-55 på mindre än 5 minuter tack för varningen - Javier. Bara gjort en dubbel med TXT-samtal inom några minuters handel - Andy. Closed WHR samtal 550 Gain - Craige. Closed 400 Gain på HTZ i 1250 Calls - Frank. 30K ion EQIX position idag inom under en timme denna tjänst är otroligt thanx igen Joey - Andy. Your Service är stor och beroendeframkallande - Don. I ärligt talat förstår inte hur du har en linje utanför ditt hus. Försöker få den här tjänsten - Ryan. Joe, thanx för alla bra affärer Din tjänst är FIRST CLASS - Bob. UR DA MAN I DO på 0 40, ut på 0 70-cool 75 vinst på få minuter - Ayan. Starta mitt testmedlemskap idag Köpte STRI på 26 47 this morgon och jag har redan betalat för 3 månader av din MAX-tjänst Kommer officiellt bli medlem i ett par dagar Du Rock - Rodg3r. Joe du rockar Fick i MYL Nu 19call för 0 26, kom ut på 0 49 - Ayan. Thanks Joe Jag köpte CMG 350 sätter på fredag ​​för 670 efter att ha tittat på att du tog det av vid höga för betalning för 2 månader av din mest utmärkta service - Lisa. Jag köpte CIE 17 feb 5 samtal på 1 10 och såldes idag på 1 80 Det är så mycket värde och handlingsbar information som delas i handelsnavet Jag tror att jag kan gå utan det Jag är undertecknad när min rättegång går ut - Dan. Jag öppnade mitt alternativkonto förra månaden, redan upp 42, fortsätt det bra arbetet - Jeff. Jag har försökt många, många tjänster jag måste säga att du är huvud och axlar över allt annat 1 Allround excellence 2 Högkvalitativt innehåll i stor mängd men mycket effektivt presenteras 3 Handlingsbara och aktuella idéer 4 Bra lärande 5 Tjäna pengar direkt utanför av hemlöpningar - Individual Trader. Jag ville bara säga att din tjänst är otroligt och jag är en ny medlem i livet. Du gör mer arbete och har mer information som är bättre presenterad än någon annan tjänst som jag någonsin sett. Håll upp det bra arbetet, herre-Jake. Jag har varit medlem i nästan 2 månader och har cirka 80 vinnande affärer och mitt konto är upp nästan 200. Jag har äntligen en riktigt bra handel. Tack för din tjänst - Daniel. Stort grejer jag var med OptionMonster Pro i 3 år, tänkte ID ge den här tjänsten ett försök, såg dig på twitter, ja, jag slutade bara OptionMonster, info här är löjligt och en sak, din tjänst är 200 per månad billigare mer av en social webbplats med lite innehåll, men innehållet här är galen och mycket mer affärsmässig, jag älskar det - Kevin. Tack för din bästa prenumerationsservice Bästa värdet Ive hittade online för djupanalys av optionsmarknaden - Miles Mason. Jag har varit en premiummedlem av och på i flera år nu. Din tjänst är toppklassig, oöverträffad - jag har varit en premium medlem av och på i flera år nu Din tjänst är toppklass, oöverträffad - Masmasta. Cash Cow är en premier Weekly Options Nyhetsbrev skriven av famed options näringsidkare och författare Chuck Hughes Varje vecka ger Chuck medlemmar med överlägsna alternativ handelsstrategier fördjupad marknadsanalys, nya vinstmöjligheter och mer. Under de senaste fem åren har vi haft en global finansiell inbromsning, svåra lågkonjunktur och björnmarknad, hög arbetslöshet, ökad volatilitet på marknaden och en osäker ekonomi. Denna finansiella turbulens har gjort det är mycket svårt för den genomsnittliga investeraren att uppnå en jämn avkastning på investeringen. Trots dessa svåra marknadsförutsättningar producerade Chuck s optionsstrategier över 3 3 miljoner i faktisk vinst Under de senaste fem åren har Brokerage-kontoutdrag som bekräftar dessa resultat lämnats i sin handbok för Weekly Option Winner Handboken visar sina 3 308 137 76 vinster med en genomsnittlig avkastning på 69 3 Det genomsnittliga antalet dagar i en handel var 67 dagar vilket resulterade i en årlig avkastning av 377 5 Det fanns 335 vinnande affärer och 21 förlorade affärer som resulterade i 94 1 precision. Option Investering producerar 3 3 miljoner i verkliga vinster.

No comments:

Post a Comment